1 Ocak 2013 Salı

Merhaba

Bu yıl kitaplarla ilgili bir blog başlatmnayı hedefledim. Blog dünyasında gezindikçe bu işe gönül vermiş şahane blog yazaalrı olduğunu gördüm. Aslında düşüncelerimi yazılı olarak paylaşma konusunda ne kadar becerikliyim bilemiyorum, ama okuduğum kitapları kaydetmek ve cesaretim olursa kitaplar hakkındaki fikirlerimi yazmak istiyorum.


İş arkdaşım sevgili Defne ile bu yıl beş adet klasik olmuş kitap okumaya karar verdik. İşte listemiz:

1. Doktor Jivago- Boris Pasternak
2. Madame Bovary- Gustave Flaubert
3. Aşk-ı Memnu- Halit Ziya Uşaklıgil
4. Nothanger Abbey- Jane Austen
5. Muhteşem Gatsby- F. Scot Fitzgerald

Bunun dışında evde okunmayı bekleyen kitaplar listesinden de en az oniki kitap okumayı hedefliyorum. Diğer iddia ve hedeflerimden daha sonra bahsedeceğim.

İnşallah bu blogu sürdürmeyi başarırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder