13 Ocak 2014 Pazartesi

Kitaplarım ve Ben

Yeni yaptırdığım kitaplığı yerleştirirken ansiklopedi, sözşük, kızımın kitapları ve yemek kitapları hariç tam 1072 kitabım olduğunu tespit ettim. Aslında 1073 oldu bugün. Sevgili arkadaşım Defne bana Anthony Burgess'in Otomatik Portakal adlı kitabını armağan etti.
 
Kitaplarımın sayısını hep merak etmiştim.  Ortaya çıkan sonuç beni memnun etmedi desem yalan olur. Elbette hepsini okumadım ama Okunacak Kitaplar Dağı'nı eritmek için harika bir motivasyon oldu bu bana. Bütün gün yerimde duramadım, bir an önce eve dönüp kitaplarımı seyretmeyi, o şahane yazı masamda oturup bloglarımı güncellemeyi hayal ettim. Eşim bana tek taş bir yüzük alsaydı şöyle en kallavisinden bu kadar mutlu olmazdım herhalde.
 
Ancak bu kitapları kaydetme ve yerleştirme işi beni bir haftadır kitap okumaktan uzaklaştırdı. Bugün hedefim çalışma odamdaki koltuğa uzanıp elimdeki kitaplarda biraz ilerleme kaydetmek.  2014 yılına hızlı başlamıştım. Şimdiden iki kitap bitirdim bile. Hız kesmeden devam etmek istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder