28 Kasım 2013 Perşembe

Okuma Şenliği Devam Ediyor!!!

Pinuccia'nın Kitapları'nın  düzenlediği Kış Okuma Şenliği devam ediyor. İstediğim kadar hızlı olmasa da bu şenlikte en az on kategoriede kitap okumayı hedefliyorum. İki kategorideki kitabı okuyup bitirdim bile:

1.Kategori (10 puan): Altın Kitaplar Yayınevin'den çıkan bir kitap okuyanlara
Bu  kategoride tesadüfen Pınar Hanım ile aynı kitabı seçmişiz. KAYIP PARÇA- Jeni GROSSMAN (382 sayfa)
Uzun zamandır okumadığım bir türden bir macera romanı. Roman kendi topraklarımızda geçtiği için ilgimi çekmişti. Bir solukta okdumu ama ne yalan söyleyeyim bu yıl okduğum diğer kitaplarla karşılaştırınca biraz sönük kaldı. Gene de son üç günün eğlenceli bir şekilde geçirmemi sağladı.




Ben Böyle Veda Etmeliyim İsmail Cem Anlatıyor13. Kategori (25 puan): Bir biyografi veya otobiyografi okuyanlara.
Bu kategoride sevgili arkadaşım Tuba Pakin'in tavsiyesiyle aldığım ve Türkiye'nin saygıdeğer politikacılarından biri olan İsmail Cem'in Can Dündar ile yaptığı nehir söyleşinin yaşam öyküsüne dönüştüğü BEN BÖYLE VEDA ETMELİYİM-Can DÜNDAR (Can Yayınları- 296 sayfa)
İsmail Cem'in vefatından kısa bir süre önceye kadar devam eden söyleşi benim de bir çocuk, genç bir kız, genç bir kadın  olarak tanıklık ettiğim yıllarda Türkiye'de neler olup bittiğini de gözler önüne seriyor. Hem hüzünlü hem keyifli bir okumaydı.

Böylece Kış Okuma Şenliğinde şu andaki puanım 35! Durmak yok yola devam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder